Dostawy.

Dostawy realizujemy przy współpracy z InPostem, DHL i Pocztexem, lub zapraszamy po odbiór osobisty w godzinach od 9:00 do 15:00 do naszego Magazynu na ulicę Krakowską 87 w Katowicach.

Zamówienie złożone w systemie do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia.

InPost dostarczy przesyłkę do Twojego najbliższego paczkomatu. Paczka będzie czekać tam na odbiór do 2 dni.

DHL i Pocztex to dostawa kurierska, pod wskazany przez Ciebie adres.

Zwroty.

Możesz odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.

Pierwszy dzień terminu to pierwszy dzień po dniu, w którym dostałaś/eś rzecz.

Jeżeli kupiłaś/eś lub zamówiłaś/eś wykonanie i dostarczenie rzeczy, które będą dostarczane osobno, partiami lub w częściach – termin liczy się od dnia, w którym dostałeś ostatnią rzecz, partię lub część rzeczy.

Zapłacimy Ci za przesyłkę zwracanej rzeczy. Jednak stosując dwie poniższe zasady:

Zwrócimy koszty przesyłki do wysokości najniższej oferowanej przez nas ceny wysyłki. Innymi słowy, nie zwrócimy kosztów za przesyłki ekspresowe, priorytetowe, lub inne, których koszty są wyższe niż nasza najtańsza opcja dostawy a jest nią Inpost. 

Nie zapłacimy za bezpośrednie koszty zwrotu wysyłki. Są to na przykład koszty związane z pakowaniem, zabezpieczeniem czy nadaniem przesyłki.

Dla zachowania 14-dniowego terminu do złożenia oświadczenia wystarczy wysłanie go przed tym terminem. Można to zrobić na dwa sposoby:

Pocztą na adres HiT Malina Halina Malina. Ul. Krakowska 87. 40 – 391 Katowice z dopiskiem ZWROT. Wykorzystaj załączony do przesyłki formularz.

E-mail: kontakt@hitmalina.pl – W mejlu potrzebujemy numer zamówienia i datę zamówienia.

Jak tylko otrzymamy od Ciebie oświadczenie niezwłocznie prześlemy Ci potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, złożonego drogą elektroniczną.

Zwrotu pieniędzy dokonamy niezwłocznie, jednak nie później niż do 14 dni. Zwrotu dokonamy w taki sposób, w jaki zapłaciłaś/aś (np. jeśli płaciłaś/eś kartą kredytową – zwrot nastąpi na konto tej karty), chyba że wyraźnie zgodziłaś/eś się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla ciebie z żadnymi kosztami.

Zwracane rzeczy muszą spełniać kilka warunków:

Musza mieć oryginalne metki i/lub zawieszki.

Nie mogą nosić śladów używania.

Nie mogą być zniszczone.

Dlaczego tak jest? Ponieważ ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. A w prostych słowach, możesz sprawdzić zamówione rzeczy w taki sam sposób w jaki sprawdzałabyś / sprawdzałbyś w zwykłym sklepie. Jednak, jeżeli umknie Twojej uwadze, że na przykład rzecz w tym czasie przez przypadek się ubrudziła, lub uszkodziła, to będziemy mogli obciążyć Cię kosztami usunięcia zabrudzenia czy naprawy uszkodzonej odzieży.

A podsumowując – możesz zwrócić kupione u nas rzeczy do 14 dni. My zwrócimy Ci koszt zakupu i koszt wysyłki.